Cerpen singkat bahasa Afrika

Cerpen singkat bahasa Afrika


Op 'n dag om presies te wees in Bandung, was daar twee tweeling meisies met die naam Julie en Sofi. Maar Sofi gebore onvolmaakte, hy defekte in die gesig terwyl Julie perfekte gebore. Hulle het groot geword groter, totdat een dag in Julie en Sofi grootword, Julie en Sofi het haar ouers toe hulle die ouderdom van volwassenheid getref.

Aangesien dit was Julie begin werk hard om haar suster Sophie wat in die gesig gestremde gebore ondersteun, wantid hy kan die pragtige wêreld daar buite sien, maar helaas, Sofi besef dat hy is afgeskakel, is nie so Julie perfekte gebore.

Sofi liefgehad geheim 'n man met die naam Tristan, maar Sophie kon dit nie waag om te sê Julie. Tot op 'n dag besef dat dit eintlik Tristan Sofi soos Julie. Sofi gevoel teleurgesteld hy gesê: "Ek het nie verdien om liefgehê te word deur 'n man wat perfek is as Tristan, waar miskien sy kon lief meisie gestremde soos ek".

Tot een wanneer Sofi verkies om selfmoord te pleeg in skande by die gesig defekte, terwyl Julie was by die kantoor by die huis kom en vertel - Kort storie kort, 'n verhaal van twee meisies Twins - Sofi dat hy moes geld te verdien vir bedryfskoste Sofi, Julie gesê "Beslis Sofi behaag om nou wat op sy gesig en nie skaam om te gaan uit die kamer ".

Julie het huis toe gegaan onmiddellik, sy kon nie wag om Sofi vertel. Wanneer Julie se aankoms by die woonstel in Julie 'n beroep Sofi, maar daar was geen antwoord van Sofi, Julie op soek kekamar Sofi maar geen. Julie het ook die badkamer Sofi en Julie was verbaas om te sien Sofi lê vol bloed.

Julie is skree en huil, omhels hy Sofi en gesê: "Waarom doen jy dit Sofi, het ek geld op jou bedryfskoste, maar hoekom doen jy dit doen en laat my".

Beamptes woonstel hoor skree en het reguit na Julie. Beamptes woonstel was verbaas om te sien die vrou in die arms van Julie, het sy nie weet dat Julie het 'n tweelingbroer, want hy het nog nooit gesien dat in Julie die woonstel is daar vroue bykomend tot Julie.

3 jaar later in Julie en Tristan getroud, eerste geleef hulle gelukkig. Op 'n stadium in Julie en Tristan gaan stap en hulle per ongeluk ontmoet 'n astroloog en Permal dit voorspel die toekoms van Julie en Tristan van 'n kaart.

Voorspellers het gesê: "Die lewe wat jy sal versteur deur enigiets wat uit die verlede om die lewe van een van jou neem." Maar hulle het nie dadelik glo die profesieë, veral Tristan. Maar onbewustelik Julie uiteindelik geraak word deur hierdie profesie wegneem, en skielik onthou hy sy tweelingbroer.

Sedert Julie en Tristan by die vertellers, Julie onafgehandelde byna elke dag het hy nagmerries, liggaam kneusplekke vir geen rede en skadu kry op Sofi maak dit feitlik stres, en van daar af in Julie om te besef dat Tristan en sy lewe is in gevaar. Julie is uitgenooi om die fortuinverteller se Tristan terug te voldoen, dan in Julie het die orakel "Hoe om te verhoed dat die profesie gebeur", sê Astroloog "Voorspellings kan nie gestop word nie op enige manier".

Voorspellers haastig weg, die verskrikkinge word toenemend bedreig in Julie en Tristan. Tot een wanneer Sofi gekom Julie en het sy gesig, Juli was bang en skree. Gehoor bereriak Julie, was Tristan Tristan besoek in Julie en was aangenaam verras op tweelingbroer Sofi se van sy vrou in Julie. Sofi omgedraai en reguit na Tristan, Sofi gesê: "Jy wat my gemaak het soos hierdie, nou sal Ek 'n einde te maak aan jou lewe".

Sofi het nie tyd om Tristan Tristan beantwoord het onmiddellik laat val van die top van die woonstel, en 'n baie harde gil van Julie en sê vir Sofi "Sofi Hoekom doen jy dit, wat Tristan fout met jou?" Antwoord Sophie, "Hy is reeds vir my gemaak het soos hierdie".


Julie het gesê: "Wat is gedoen Tristan, en hoekom het jy laat my Sofi, in werklikheid op die tyd wat ek wil jou vertel ek het die geld gekry vir bedryfskoste jou gesig, maar hoekom jy dit doen en het my Sofi.

Ek is baie lief vir jou ". Sofi gehuil en geantwoord: "Omdat ek lief Tristan maar hy was meer liefde. Ek doen dit omdat ek skaam vir my gesig vervorm was, het ek ook lief vir jou in Julie ". Sofi en uiteindelik gaan woon in Julie alleen.

http://alangtukangbinasokayu.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar