Puisi cinta dalam bahasa Slovenia

Puisi cinta dalam bahasa Slovenia


Ko hrepenenje postalo tesno v prsih
Zaviti trpi srce parajoča
Všeč mi zmanjka sape
Osiromašeni kisika zaradi zamuditi

Bojim seznanjeni s tem okusom
Naredite skrbno tako neranljiv okus
Bojim se, navajeni, da pogrešam te
Naredite previdni tako otrple

Cela srce Držim
Tako da svetilka ljubezni še vedno gori
Ne pustite, da niti eno sekundo dimmer
Vse, kar sem naredil, je bilo za vas

Ali obstaja ljubezen brez oči?
Čeprav trenutno želela sestati
Oproščene srca verige
Verige zamudil zaradi tebe

Zbudil sem se na moji predane ljubezni palačo
Ku varujejo stene z percayaku
Ku okras vse z keihklasanku
Ku nega keteguhanya z iskrenostjo

In sem ustvariti mir z ljubeznijo
Če bi usoda ne merenggutmu
Če lahko ohrani nesmrtnost življenja
Nisem bog, Most sposobnost
Nadzor nad vse, kar hočem

Nisem angel varuh
Ki slu vas spremlja ves čas
Moja edina ljubezen v svojem srcu
Imejte radi svoje življenje

Nočem, da te pozabil
Poleg tega sovražijo
Nekajkrat smo opravili toliko zgodb
Veselje in žalost brsama
Težko je pozabiti

Zelo mogoče sovražiti
Ker si tako nepozabno
Ker ste tako globoko
Verjemite mi, ljubezen moja
Samo ena ali si moja ljubezen

Kot da bi vse, kar je enostavno
Bil je zelo mempesonaku
Njegova dejanja so vedno povabi pozornosti
Pravzaprav nikoli razpokan v mojih mislih

Zagotavljam korak tegasku
Tough gemintar ga
Poskusi, da okrepi odločenost za zaokrožitev
Zbiranje vseh znoj mučenje v

http://alangtukangbinasokayu.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar